Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Parfum consulente worden/

  • nicoleenser

    Conselent Worden

    Wij bieden u een ‘Voordeel Overeenkomst’ met FM Group aan waardoor u nog goedkoper uit bent. Als FM clublid kunt u namelijk de producten voor een speciale ledenprijs kopen. Om uw keus van de geur te kunnen bepalen of wanneer het zoeken naar nieuwe inspiraties moeilijk blijkt kunt u thuis op uw gemak de geuren uitproberen uit uw eigen testermap. Hierin zitten testflesjes van maar liefst 163 populaire geuren.

    Bij aankoop uit het assortiment (eau de) parfum, maar ook van douchegel, bodylotion, zonnebrandcrèmes of bijvoorbeeld scheerschuim en aftershaves voor het hele gezin kunt u ieder jaar al snel een paar honderd euro besparen en heeft u bovendien altijd een geschikt cadeau bij de hand. Dankzij de uiterst voordelige prijzen kunt u thuis ook van een aantal favoriete geuren en van andere geparfumeerde artikelen genieten en profiteren.

    Als lid van FM Group kunt u op verschillende manieren profiteren!

    - U hebt de mogelijkheid om producten van de beste kwaliteit voor de

    laagste prijs te kopen;

    - Uw bestelde artikelen worden snel geleverd;

    - U betaalt geen verzendkosten voor grotere bestellingen en u ontvangt

    bovendien interessante cadeautjes;

    - U krijgt extra kortingen door hogere maandelijkse afnamen;

    - Uw artikelen zijn eenvoudig via een webshop te bestellen en te betalen;

    - Op de FM site kunt u van buitengewone acties en kortingen kennis nemen.

    Hoe kunt u lid worden?

    Het lidmaatschap van de FM club is € 51,-. Hiervoor krijgt u een ‘Voordeel Overeenkomst’ en een kunstlederen map met daarin 163 testers. De Voordeel Overeenkomst met FM kent geen verplichtingen en heeft alleen maar voordelen. U kunt de Voordeel Overeenkomst op elk gewenst moment beëindigen.

    Bent u geïnteresseerd in een FM lidmaatschap en/of in de zakelijke

    mail dan met Nicole dehilverinkies@home.nl in borne of bel met nicole

    Groetjes van nicole

  • Mo

    Hallo

    Ik ben sinds deze maand consulente van een geheel nieuw snel groeiend parfummerk in nederland ( geen fm ), en de parfumolie komt uit dezelfde fabriek als de dure merken.

    Onze parfums zitten allemaal in flesjes van 50 ml en kosten voor de klant EUR 15.- terwijl wij ze voor EUR 10.- inkopen.

    Wil je geheel vrijblijvend een geurlijst en meer info hoor ik het graag van je mercante89@hotmail.com.

    bedankt voor je aandacht.

    groetjes Monique

  • maureen

    Hallo,

    ik lees net je berichtje en ik wilde wel wat meer weten…

    Alvast bedankt! Maureen